Upoznajte se s uvjetima pružanja usluge proizvoda u jamstvenom roku i jamstvenom roku.
Preuzimanjem uređaja u kurirsku službu potvrđujete da kao korisnik naših usluga ispunjavate sljedeće uvjete:
Kako bi se osiguralo da se sve službene komunikacije i obavijesti o odnosima korisnika i korisnika obavljaju putem e-maila.
Za slanje podataka o kontaktu (ime, prezime, telefonski broj, e-adresa ili pojedinosti tvrtke ako šaljete uređaj kao pravnu osobu prilikom slanja uređaja na popravak).
Prilikom slanja uređaja na uslugu, pakira se u izvornom paketu ili drugom odgovarajućem paketu koji će osigurati siguran transport uređaja i ukloniti mogućnost fizičke štete.
Za prijevoz uređaja kurirskom službom pod uvjetima koje je propisala, te da je obavezno naznačiti vrijednost pošiljke prilikom slanja uređaja na uslugu.
Da biste tijekom jamstvenog razdoblja osigurali valjani dokaz o kupnji (fiskalni račun i pravilno ispunjen jamstveni karton) prilikom slanja uređaja, radi popravaka.
Prilikom isporuke uređaja navedite sve potrebne i detaljne informacije o vrsti neuspjeha koji će vam pomoći u dijagnostici.
Služba ne jamči da zbog prirode krivnje ili uslužnih djelatnosti neće doći do trajnog gubitka podataka i / ili softvera te da neće biti odgovoran ako se to dogodi.
Ako ste odgovorni za vraćanje svih podataka i instaliranje softvera nakon popravka, ako zbog vrste neuspjeha ili uslužne djelatnosti dođe do djelomičnog ili potpunog gubitka istog.
Ako je potrebno pripremiti i opskrbiti instalacijske instalacije operacijskog sustava i / ili dodatnu opremu ako je to potrebno za dijagnostiku i ispravke protoka.
Tijekom jamstvenog razdoblja svi neispravni i zamijenjeni dijelovi postaju vlasništvo prodavatelja ili proizvođača čija se usluga odmah vraća.
Ako ne ispunjavate uvjete za popravke u jamstvenom roku, platite sve prihvaćene usluge, usluge i materijal ili dijagnozu neuspjeha, u slučaju otkazivanja popravka.
Plaćati dijagnostiku kvara uređaja tijekom jamstvenog roka prema cjeniku usluga, koja se ne može ispraviti zbog stupnja oštećenja, nedostatka rezervnih dijelova i / ili korisnika odbija popravak.
Da biste podmirili sve troškove prije preuzimanja uređaja iz usluge i najkasnije 30 dana nakon što vas usluga obavijesti o završetku uslužnih djelatnosti.
Da, u slučaju neplaćenih troškova u roku od 30 dana, usluga ima pravo poslati uređaj na recikliranje. Izuzetak može biti pisana obavijest korisniku o trenutnoj prevenciji koja ne prelazi 30 dana.
U slučaju popravka tijekom jamstvenog roka, usluga može prosljeđivati sve relevantne podatke o korisniku proizvođaču u svrhu ostvarivanja prava na besplatni popravak.
Izjava kupca
U potpunosti sam pročitao i razumio ITS Intertrade-ova pravila privatnosti koja su dostupna na sljedećoj poveznici: https://www.its-it.hr/privacy-policy/
Svjesno sam dostavio ove podatke ITS Intertrade-u kako bi mogli obraditi moj zahtjev za servisiranjem uređaja i da bi mi mogli pružiti informacije o statusu servisa uređaja.
Ako servisiranje ovog uređaja stvori troškove, slažem se s time da dostavim svoj PDV broj i potrebne podatke kako bi mi servis mogao izdati račun.
ITS Intertrade može koristiti moj kontakt broj telefona, mobitela i e-mail adresu u svrhu kontaktiranja nakon obrade zahtjeva i/ili servisiranja uređaja, radi uvjeravanja u moje zadovoljstvo i poboljšanja kvalitete usluge koju ITS Intertrade pruža.
*Pružani podaci uključuju one koji su potrebni kako bi ITS Intertrade mogao obraditi zahtjev i omogućiti servisiranje Vašeg uređaja. Ako ne želite pružiti te podatke ITS Intertrade-u i ne slažete se s prva tri uvjeta, moramo Vas nažalost obavijestiti da Vam nećemo moći pružiti uslugu servisa.(Ne prihvaćam) (Prihvaćam uslove korišćenja)
ITS Intertrade d.o.o.